pátek 26. dubna 2019

NOVINKY #26

Ahojky!
Hned takhle moc děkuji všem za všechny komentáře, který mi sem píšete! ;3 A všechny komentáře, které necháváte u Omega wa Pink, samozřejmě hned StaTerry posílám! ;3

Taky jsem moc ráda, že se vám Neon Sign Amber tolik líbí! Někteří z vás ji už četli v angličtině a jsem ráda, že vás můžu potěšit svým překladem! ♥ Takže jelikož jsem tak hodná, tak dneska mám druhou kapitolu! ;3 (A třetí kapitola bude bůh ví kdy, protože stále čekám na korekturu... ._.")

Nemůžu uvěřit, že je to už rok, co jsem maturovala... o.o Když teď vzpomínám na to učení... Fujky ._." Tolik jsem se za celý život nikdy neučila. :D No, jestli je tu náhodou nějaký ten maturant, tak mu držím tlapky! ;3 Klidně mi napište z čeho maturujete nebo jaký máte způsoby učení. ;D (Já se třeba na maturu - na tu ústní část - učila s kamarádkou dva týdny vkuse a snažily jsem se to vtloukat do hlavy. :D Ale jak se mi to povedlo! Oborový předměty všechny na jedničku! xD) (Ano, vím, že na ty známky se nikdo nekouká, ale je to super pocit, když víte, že je to zaslouženě! *má nosánek nahoru*) :D

A dneska tu mám i shota oneshot. Nemyslím si, že tu bude tolik fanoušků shota jako omegaverse, ale neodsuzujte mě. *3* Já tuhle mangaku naprosto miluji, její styl kresby a rozkošné příběhy. *///* Takže od ní se tu objeví více oneshotů. ^w^

Wááá... Já mám dneska nějakou kecavou... o.o Hehe... Dlouho jsem ani nenapsala nějaký kecy, kde bych se taky ze všeho pěkně vykecala a všechno ze sebe vypustila, co? :| Chci vám toho tolik říct! >3<  Například! Konečně jsem vrhla na překlad Honjitsu wa Ohigara mo Yoku, už to mám celé pěkně vyčištěné a dokonce jsem to začala i překládat! Ale! Ale!!! Začala jsem s tím překladem před dvěma týdny a za celý dva týdny jsem přeložila jen 16 stránek! To bych měla normálně dvě celé kapitoly! (Když mám dobrý týden.) I když byly prázdniny, tak jsem se přes ně vůbec nedostala k ntb a když jo, tak jsem koukala na Hru o trůny.... →.→ *vinna* Kouká na to taky někdo? xD (Ano, je to hrozně trendy a viděl to snad už skoro každý, ale já začal teprve před třemi týdny a jsem teprve ve druhé sérii... →.→ Mhehehe....)

Mno, tak jestli si to někdo přečetl až sem, tak mu přeji hezké čtení a těším se na jeho komentáře! :D"
_________________________________________________________________________________

Neon Sign Amber: 2. Kapitola | R-13

_________________________________________________________________________________

First Try-On / První zkouška: CZ ONLINE | R-15

_________________________________________________________________________________

Wolf in the House / Vlk v domě: 19. Kapitola

_________________________________________________________________________________

10 komentářů:

  1. Super, úžas. Nemám slov. Som neskutočne šťastná 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. další parádní překlad :) děkuji :) jste fakt super ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Opět skvělé vydání! Neon Sign Amber je lepší než si pamatuji :). Ten oneshot...hm to je na mě silný kafe haha. Děkuji za překlady a těším se na další! Kagero

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad :D už sa neviem dočkať na ďalšie časti Wolf in the House a Neon Sign Amber

    OdpovědětVymazat
  6. Právě jsem se zamilovala do další mangy Neon Sign Amber :3 Nádhera překládej dál!

    OdpovědětVymazat
  7. Wolf in the House jsem si zamilovala ��❤️napadlo mě jestli bys nechtěla přeložit Killing stalking ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že ti WitH tolik líbí! :3
      Tuhle mangu znám a ze začátku se mi taky líbila, ale potom někde ve druhé sérii mě to začalo nudit. Kresba se extrémně změnila, začala být tak hladká, obyčejná, s příběhem to šlo taky někam... No... Můžu ti dát akorát odkaz sem http://doujinshi-cesky.blog.cz a sem https://haar.cz . K tomu druhému, tak tam můžeš zkusit napsat někomu "vyššímu", jestli ty překlady nemají někde "schovaný". Protože tam dříve překládali, ale kvůli té "kauze" před dvěma lety ohledně autorských práv, tak raději přestali.

      Vymazat
    2. Děkuju moc❤️

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter