pátek 22. února 2019

NOVINKY #24

Ahojky všem! Opět tu máme poslední pátek a já zdravím všechny mé pravidelné i nové čtenáře! ♥

Jsou to cca 2 týdny od doby, kdy byl můj blog zveřejněn na facebookové stránce Fujoshi/Fudanshi Festivalu a moc jim za to děkuji! ♥ Snad se na něj letos už konečně dostanu!

Možná jste si všimli nějakých změn. ;D V pravém menu nově naleznete: Odkaz na Fuj/Fud Festival, anketu ohledně WitH a LIAI - o co máte větší zájem, stav překladů a co uvidíte příští měsíc a taky vámi nejnavštěvovanější příspěvky za poslední týden. (Což se taky může považovat za nejoblíbenější články nebo mangy.) V levém menu je nově pouze odkaz na můj první překlad, pro mě taková nostalgická věcička? :D"

V anketě ohledně Djs byl na první místě Kuroko no Basket (27 hlasů) , takže se vám hluboce omlouvám, že vám nemůžu tohle přání splnit. (Zatím!) (Ano, Karin a to její zatím....) A na druhém Shingeki no Kyojin (22 hlasů), to vám taky dneska nesplním.... Ale! Na třetím místě byli Boku no Hero, Haikyuu a Yuri on Ice! (20 hlasů) A to tu mám hned dj na Haikyuu a Yuri on Ice! A pozor! Oba jsou R-18 ~ Takže! Děti, kterým je 17 let a méně, věřím, že na tyto odkazy nekliknete! (Samozřejmě i já začala číst tyto uchylárny až když mi bylo 18! Rozhodně jsem si při zakládání různých účtů neklikla na náhodný rok narození, že jsem se musela potkat s velkým pánem bohem, že?)

_________________________________________________________________________________
Haikyuu!! - Yamaguchi-kun I~ki Bun: CZ ONLINE | 18+

_________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________

Yuri!!! on Ice dj - Naitatte Dame: CZ ONLINE | 18+

_________________________________________________________________________________

Yuri!!! on Ice dj - Tomodachi to Kiss to Koi to: CZ ONLINE (oprava)
Tohle... je docela nečekané... Nedávno (ehm.. už je to pár týdnů...) mi kamarádka poslala screen téhle mangy (samozřejmě mého překladu) a.... mě se to vůbec nelíbilo! o_o Tak jsem si říkala, že to potřebuje opravit... a konečně jsem se k tomu dostala! ;D 

5 komentářů:

  1. A bude přednáška? (Ano, Mora s tím nedá pokoj!) :D
    Samozřejmě, Kim, naprosto ti věřím, že jsi to začala číst až v osmnácti *protáčí očima*
    Bude přednáška?
    Bude?
    Bude?
    Bude?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, za další překlad... Mnoo a přednáška bude? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co? Ty taky....? :| Tohle je šikana! T^T
      Ne, nebude. Ne a ne a ne! >3<

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter