úterý 21. dubna 2020

NOVINKY #42

Zdravím vás všechny ~
Taky vám už z té karantény začíná hrabat? o.O Nevím jak vy, ale mě po tom měsíci zavřená doma, začalo už šplouchat na maják. :D Během začátku jsem doma byla dokonce i poměrně produktivní, uklízela jsem, každý den jsem si ustlala (což já nedělám, takže je to pro mě takový posun vpřed?), udělala vždy něco do školy, večer odpočívala u čtení mangy, knížek nebo koukala na anime, ale pak jsem odeslala všechny věci, na které jsem měla termín a bum, na zbytek věcí termín nemám, tak nemám nějak vůli se k těm věcem dokopat. :| Opravdu mi nejde pracovat doma, v prostředí, kde se většinu času flákám. :| Nečekala jsem, že to někdy řeknu, ale těším se do školy. X.X

Co vy? Těšíte se na "normální" režim? Nebo vás to nijak neovlivnilo? (Vím, že je to taky možné, hodně lidí stále chodí do práce, jen pár detailů se u nich změnilo.)

Ještě před pár týdny, v tu dobu kdy jsem byla produktivní, tak jsem si přeložila i pár kapitol do zálohy a podvedlo se mi přeložit i něco jiného než LIAI! :D 

__________________________________________________________________________________

Tuhle kapitolu jsem překládala 3 dny o.o Bylo to po jednoduchém překladu LIAI, kde zvládnu 1 kapitolu klidně i za den, dost těžký. :D Aktualizace téhle mangy tu dlouho nebyla, navíc tohle je záběr prvního příběhu, takže kdybyste si chtěli připomenout předchozí díly, najdete je ZDE - Honjitsu wa Ohigara mo Yoku ;3



3 komentáře:

  1. dakujem za preklady potesili. hlavne lucky day. ahojcek

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj děkuji ti za tvoje překlady a i u té předcházejícího překladu ti děkuji.Měla jsem toho moc do školy a stále mám a co se týče té karantény tak mě zní začíná bolet hlavy a chtěla bych zpátky do školy.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky moc děkuji za překlady. Mám tvůj blog moc ráda a už se těším na další novinky 😀😀😀😀

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter