pátek 25. ledna 2019

NOVINKY #23

Koukám koukám na anketu a jsem upřímně mile překvapená. o.o Boku no Hero je hned na druhém místě! Takže momentálně moje oblíbené anime mi překládat vůbec nedělá problémy! *w* I přesto, že jsem se bála, že to dopadne jako u Kuroko no Basket (Kde se mi líbí dj pouze s AoKise), tak tady. Mám tady tolik oblíbených shipů, že se nemůžu rozhodnout kdo s kým vypadá líp! o.o A jelikož mi nepíšete komentáře jaký ship/pár byste rádi, tak se samozřejmě budu orientovat dle sebe ~ ♥ *Ano, Karin je malá svině. Ale pšt! ;3*

________________________________________________________________________________



________________________________________________________________________________

Boku no Hero Academia dj - 0.02: ONLINE | R-15

________________________________________________________________________________


8 komentářů:

  1. dekuji za preklady ,,tesim se na dalsi dilecky ,mas uzasny blog

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji,děkuji za nové překlady, jsou vážně super :-D

    OdpovědětVymazat
  3. díky moc už se těším na další díl láska je iluze:)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za překlady, těším se na další díly a hodně štěstí při dalších překladech (i v životě) :D

    OdpovědětVymazat
  5. dakkujem za preklady sú super

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za preklady už sa neviem dočkať na ďalšiu časť Láska je jen iluze

    OdpovědětVymazat
  7. Díky, že překládáš. Jsem ráda, že aspoň někde to žije :) Kagero

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter