sobota 12. ledna 2019

NOVINKY #22.5

Ahojky! Máme tady neplánované bonusové novinky! ;D 
Teď jsem se podívala do diáře a uvědomila si, že poslední balíček novinek byl na Vánoce. Ani na Silvestra (nebo jak říkají amíci New Year's Eve) jsem vám nic nedala. :| Hehe, trochu vás zanedbávám... :| (Ale ono se do toho blogu člověk tak trošku nutí, když tu nevidí žádné komentáře. Mimochodem děkuji jednomu Anonymu za komentář u Pendulum a Ore no Alpha! ;3)

________________________________________________________________________________
KnB dj - Je to jednou za čas v pořádku?: ONLINE | R-18

5 komentářů:

  1. Na AM většinou máme svátek, když přibude nový komentář, ale pak se kouknouš na jeho obsah a říkáš si za co :) Ale co buďme vděčný za jakoukoliv odezvu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i jen obyčejné 'Děkuji' potěší a hned to člověka donutí něco pro ty lidi dělat. Ale máš pravdu, měla bych být vděčná za to, co mám.

      Vymazat
  2. Bloger si váží každého komentáře, to je moje motto! Jo, kámo, už ti odpovím na ten Instagram, jestli se chceš zeptat na tohle, ale mám momentálně trochu na pilno a nestíhám. Fandím si, že to dám zítra ráno v autobuse! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, holka, a já už si snad konečně přečtu ty tvoje recenze! xD

      Vymazat
  3. perfektná manga dobre som sa pobavila

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter