pátek 26. října 2018

NOVINKY #20

Ahojky všem!
Máme tu další poslední pátek v měsíci! ;3 Poslední dva měsíce jsem přeložila jen pár stránek... (V takových případech jsem ráda, že překládám dopředu.) Takže vám dneska dávám jen jednu kapitolu On Doorstep, příště dostanete už dvě! Slibuji!
Taky jeden bonus k Pendulum! Snad jste na tento příběh nezapomněli! ;D Musím říct, že kresba v Pendulum nádherně pokulhává... ._." Ruado je kreslený nějak a potom v jedné kapitole je nakreslený...jinak, nějak divně... Stejně tak je to i Kaiem. ._." Mám tu mangu opravdu moc ráda, ale tyhle drobné chybičky mě rozčilují.... >.<

 _________________________________________________________________________

On Doorstep - 2. Kapitola

 _______________________________________________________________________________

Pendulum - 6. Kapitola - Extra

 _______________________________________________________________________________

Natsu no Omoide (Oneshot) - ONLINE

 _______________________________________________________________________________

5 komentářů:

  1. dakujem za preklady a mam taku blbu otazicku ak mas priatela co by si mu asi kupila pod stromcek alebo ostatným členom rodiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co ^^
      No, já kupuju spíše praktické dárky. Ty, které člověk spise vyuzije, než třeba napr. plysaky, ltery jen sedí na policce. ;) Třeba brachovi kupuji sluchátka. ;)

      Vymazat
    2. to je super dik za radu

      Vymazat
  2. Moc moc děkuji za nové překlady, hned se mě zlepšila nálada :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jsi se nakonec přestěhovala xD Tak ať se ti to tu lépe spravuje, jinak překlad jako vždy skvostný !

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter