pátek 25. května 2018

NOVINKY #15

AHOJKY!!
Tohle je přednastavený článek! =D Píšu ho... 2. května 21:51 (Y) Ano, o skoro o měsíc dobředu xD Protože dneska (když to vy čtete), tak já jsem u kámošky a máma s holkama dámskou jízdu a chlastáme (ať už úspěšnou nebo neúspěšnou) maturitu! ;D Věřím, že jste mi všichni (vy všichni!) držely všech 10 palců a já to ted slavím! ;3 xD
Možná to sem toho 25. května připíšu, jak jsem dopadla o.o uvidíme jaký bude čas a nálada ;D
.
Takže za to, že jste mě jistě celou dobu podporovali a mysleli jen na MĚ, tak vám dávám třetí kapitolu Pendulum! ♥ A jeden oneshot~ ;3 Trochu psycho oneshot~ o.o Hehehe~~~



Spolucestující / Michi Dzure / Fellow Travaler | 18+

Oneshot, Yaoi, Psychologický, Ze života, Drama, ...

ONLINE



Pendulum: Omegaverse

3. Kapitola

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter