čtvrtek 31. května 2018

Ahoj-?


Ahoj všichni~! ♥ ~ ♥
.
.
JÁ MÁM KONEČNĚ PO MATURITÁÁÁÁÁÁCH!!!!!!!
.
KONEC! VOLNO! AŽ DO KONCE SRPNA MÁM VOLNO!!!
.
V září budu nastupovat na roční kurz angličtiny, co je tady u nás. (A proč nejdu do práce nebo dál na vejšku? Protože téhle *píská si a kouká z okna* osobě se do práce nechce a chce si co nejdéle udržet post studenta.) Však je to výhodný! Kdo by chtěl do práce a stresovat se, jestli mám dost peněz na poslední týden v měsíci... (→.→)
.
Takže když mám ted tolik volna, plánuju se zase na 120 % vrátit do překladů! ;D Jak jste si všimli, tak jsem si přidala na seznam Kowagaranai de, Soba ni Ite. A už mám přeloženou první kapitolu... Heh... Překládá se to tak hezky a plynuje, nejsou tam složité úpravy bublin (jako u Pendulum... -.-) (které se mi - jen tak mimochodem - překládá dost těžče a na jednu stranu se už nemůžu dočkat, až to budu mít z krku... :D), takže už vidím, jak to budu mít za chviličku přeložené. :D
Už jsem si všimla, že tu jsou jedinci, kteří se na tuhle mangu těší ~ ^.^
.
Tak já se s vámi loučím a zase na konci června! ;D

5 komentářů:

  1. Taky překládáš komiksy? Tak to se určitě podívám. Jinak gratuluji k maturitě. Ten skvělí pocit ve chvíli co víš, že máš maturitu za sebou je boží.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jestli ti nevadí žánr BL (Boys Love), tak ti nebráním Jinak děkuju. ^.^

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k úspěšné maturitě

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter