neděle 1. dubna 2018

Oficiální návrat zpět // Nový design

Tak všechny opět zdravím!

Jak jste si jistě všichni podle nadpisu všimli - jsem oficiálně zpět! =D Ano! Určitě ted všichni jásáte nadšením, všude jsou na moji počest konfety a párty!

Největší novinkou je NOVÝ DESIGN! Snad se líbí tak jako mě! Jsem s tím nadmíru spokojená! *Q* Ta bílá možná trochu bije ve tmě do očí... Ale to vyřeší snížení jasu nebo si zapnout stolní lampičku. ;D

Schválně... Kdo pozná mangy v záhlaví? xD
I když na blogu jich je zatím jen 4/7.... Tak kdo pozná ty 4? ;D

Opravdu se modlím, aby tady vydržel minimálně půl roku... (Kéž by navždy!!)
Moc ráda bych na něj slyšela vaše názory ~ ^.^ Jestli jste spokojeni, co byste změnili, vyhovuje vám, atd... =D

Je trochu změněný navigační systém. Každá manga (i oneshoty) má svůj článek. To znamená více klikání! xD (Ano, jste moc nadšení. Je mi to jasný.) Speciální rubrika pro omega verse nebo-li Mpreg. Pro nováčky (ono se dá i říct, že samotná omegaverse je novinka) jsem napsala i krátké shrnutí, co to vůbec je. ^.^


A ted - jak všichni vidíte v záhlaví - JÁ CHCI KOMENTY!!!! - To je takové nenápadné naznačení, že bych moc ráda uvítala nové komentáře... Já vážně nevím, jestli stisknutí pár kláves bolí, nebo je to moc velké zdržování.... Ale ono vážně zabolí, když člověk vidí, že si ten článěk otevřelo 20 lidí a ani jeden nezanechal komentář... Možná je to tím, že jsem ted byla celé tři měsíce neaktivní a nic nepřidala, ale i tak... Komentář můžete zanechat i u starých článků... T.T

Ještě nevím jak často budou vycházet novinky, 100% bude každý měsíc něco. Zkusíme začít opět ke konci měsíce nebo cca poslední víkend v měsíci? =D Nějak se toho pokusím držet. ;D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter