sobota 26. srpna 2017

NOVINKY #07

Všechno vás zdravím ~ ;D
← a moje NuaNia Kočička taky ~ ♥

Mám tu pokračování Lovers Doll a nový Shonen-ai Oneshot Ookami Gui ~~ (do kterýho jsem se hned po prvním přečtení zamilovala ♥ A ti, co si ho přečtou se mnou budou jistě souhlasit, že by to chtělo pokračování!! ><

Mimochodem... Včera jsem začala číst jednu seinen mangu Devils Lineje to bohužel jen anglicky, ale to vůbec nevadí ♥ Protože to obsahuje všechny žánry, které já u filmu/knížky/mangy mám nejraději ♥ Akce, drama, nadpřirozeno, láska mezi hlavními představiteli a taky ta sexuální přitažlivost ~ ♥
Upřímně jsem na začátku uvažovala nad tím, že bych ji začala překládat, ale pak jsem četla dál... a ne. Něco tak složitého překládat nechci. :D Prostě ne. A taky by bylo divné, kdyby se tu najednou objevila manga, která by nebyla BL ~ ^^"

Další manga, do které jsem se zažrala (a není BL !!) je Beast Boyfriend a ta je taky naprosto k sežrání ~ ♥
.
.
Hrůza, že obě nejsou celé oscanované.... T.T A Devils Line není ani ukončené... T.T

A mám v ntb rozdělaný další layout ~ ♫ Konečně se do toho zase dostávám ~ ♪ Tentokrát bude tmavě modrý s
mangou Pendulum: Kemonobito Omegaverse (moje první omegaverse a naprosto jsem si ji zamilovala ~ ♥ ) (Hehe.. už zase vidím, jak budu měnit Laye jako ponožky... ._.")

Upřímně jsem původně chtěla dělat Lay na Devils Line, ale bylo by na nic, kdybych měla na vzhledu blogu mangu, kterou se ani nechystám překládat a není ani zdaleka BL ._." ToT

No jo, končím. Už vás nebudu otravovat s mými kecy. (Stejně je nikdo nečte, že? ) A jdeme na mangy pod perexem ~ ↓↓




| Ookami Gui |
| Oneshot | Žánr: Shonen-ai, komedie, ... |




| Lovers Doll |
| Volume | Žánr: Romantika, komedie, shonen-ai, nadpřirozeno, drama, smutné, ... |

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter