sobota 18. března 2017

Haha.. Zdravím? o.O

Výsledek obrázku pro anime bye gif

Haha... Zdravím? Je tu vůbec někdo? :D o.o" (Ani bych se nedivila kdyby ne... Však jsem tu sama rok nebyla? ._.")

Ehm... Vracím se? Ne. To nejspíše ne. ^^" Nikoho tak asi nepotěším. ^^" (Pokud sem někdy zabloudí nějaká ta ztracená duše.) Takže snad vaše reakce nebude takováto....

btw. to je scéna z Caste Heaven. ^^
Opravdu se tam jedna postava (mužská) jsmenuje Karino ^^

Hehe.. Prosím, nechte mě žít ~~ ^^ (Vím, že to nikdo číst nebude, ale je pěkné znovu takhle psát :D Ah.. Taková nostalie... *utřela si jednu slzyčku*)

Takže. Blog asi stále nebude aktivní.^^" Začala jsem tak trochu překládat mangu, a dávat to rovnou odkaz na Aki, se mi moc nechce. ^^ Tím pádem tu budou dva klasické rozcestníky PŘEKLAD MANGY a KPOP. (Možná i FanFiction, ale vážně nevím ^^" Když jsem je chtěla původně přesunout všechny na Wattpad, tak je tu asi taky nechám, ale asi polovina zůstane nedokončená.) Snad to aspon někoho potěší. ^^ A i když to nikdo nečte tak mě opravdu hrozně moc baví tu mangu čistit. :D (Zvláštní, že?) (Ale já jsem celá divná, takže co?) (*pokrčila rameny*)

No, takže se to tu začne opět pomalu celé předělávat a já si budu muset udělat nový lay. (Y) (Snad jsem nezapomněla jak na ně.... o.o")

1 komentář:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter