čtvrtek 17. října 2013

KARI SI JDE ZAHRÁT ,,K-POP SLOVNÍ FOTBAL"!! ;D kdo jde s ní?

Hahaha~~!!!! LIDIČKY!! KUKEJTE!! TO JSEM JÁ A KIKI!! x'DD že nám to sekne~ x3

Wááááá~~~!!! Lidi!!! mě hrabe!! >< o.O eh... hehe~.... ale... to být velká novinka, že? ='DDD dneska se sem jdu jen tak vykecat.. xDDD to já moc často nedělám... ='DDD jen když jsem u Kiki nebo já u ní nebo když někam jedu nebo naopak - jsem se odněkud vrátila.. xDD což mi připomíná... že na víkend jedu někam na Pernink... o.O (což jsem vám už říkala.. ='D) před nastavím sem vám 3 nebo čtyři články.. ='DD záleží na tom, ja budu líná.... xDDDDD
YO!!! a v pondělí dostanu od Kiki plagáty U-KISS!!! *-* ona je bude mít už zítra, ale to já jsem někde na gymplu se kukat na přehlídku škol a potom jeu do toho Perninku... -.- Grrr~~!!!! >< já už se nemůžu dočkat!!! *o* budu mít na zdi Elie, Kísopího, U-KISS a U-KISS!! x33 *-*
no.. ale ted už k účelu k článku... ='DDD


ZAPRVÉ:
no... na povídku 'Za mřížemi' se (myslím), že nebudete čekat dlouho.. xD mě i Kiki se píše úplně sama.. ='DD *-* takže....... doufám, že se těšíte.....(!!!!!!) tak v hloubi duše doufám, že z toho neuděláme nějaký dlouhý, hluboký příběh.... ='DD páč ty já ráda (viz. ElVin Night a The Waiting Game xD), ale bohužel je vůbec neumím psát.... -.- v.v >< (viz. ElVin Night a TWG... -.-) no.... takže nám všichni držte palce, aby to tak nedopadlo!!! xDDDD

ZADRUHÉ:
lidi.. znáte ten noví americký song 'The Fox' ? o.O ten je STRAŠNÝ!!!!! >< a mi se ho máme naučit na hudebku... -.- vážně... HELP ME!! -.- >< to... tak HROZNÝ!!! až je to úplně nakažliví.. -.- >< takže dneska jsem ho poslouchala celý den od doby, c jsem přišla domů..... o.O >< -.-
ale na tom soungu mě dost sere, že tam zpívá ".....Standing Still", "RingDingDong" a "Inside"... -.- vím, že tam nezpívaj přímo ty songy, ale jsou tam použity ty slova.. >< nevím.. prostě mě to deptá.... ='D ><

ZATŘETÍ:
TOP se dostal do 15-ky SEXY mužů světa! ;DD například spolu s Lambertem, Ušerem, Timbrlejkem, Bobrem nebo s tím divným z 1D! ;DD no.. ani se nebudu divit kdyby to vyhrál.. xDDDDDD nikoho z nich neznám.... ='DDD to myslím vážně! xDD znám jenom bobra... ='DDD pro mě existuje jen jediný američan... a tí je...... *Chvilka napětí* .... JOHNY DEPP!!! x333 (alias Jack Sparow!! *o*) (, který vysí na mé zdi xD)
ale víte co mě dostvává nejvíc? ='DD ta soutěž začala teprve včera a TOP už jesně a zřetelně vede! xDDD
hlasujte → ZDE

(c)Karin_Kim55

ZAČTVRTÉ: (konečně praví účel článku... ='DDDD -.-)
dneska na zastávce mě (něvím jak) napadlo, že si s Kiki zahrajem K-POP SLOVNÍ FOTBAL! xDD
no.. já jsem začínala... a začala jsem - Eli, samozřejmě... xDD no.. Kiki nic nevěděla.. ='DD no.. tak jsem samozřejmě řekla KyoungJae! x33 to už ji napadlo Everyday.. ='D (i když na začátku nevěděl a musela jsem ji trochu pomoc.. =D)
zabavilo nás to na několik minut na zastávce a celou cestu busem.. ='DD

takže.... kdo si se mnou zahraje K-POP SLOVNÍ FOTBAL?? ='DD jenom do komentářů pište názvy skupin (chlapeckých i dívčích), fan klubů, členů, písní, apod.. ;DD x3 to jistě zvládnete... ='DD

já začínám!! *o*

>> KOUNGJAE <<
(já vím.. ='D jsem svině xD a nikdy se nezměním.. xPP)

48 komentářů:

  1. [11]: Everybody -.- >< samí 'every..'

    OdpovědětVymazat
  2. [13]: Ya! sviňa!! *3* - KyuHyun! ďáblík x3 3

    OdpovědětVymazat
  3. [15]: njn... xD Y?! o.O si děláš srandu! xD já už nevím! ='D ► YeSung! *o*

    OdpovědětVymazat
  4. [16]:G?!.........ehm.....Good Night x3

    OdpovědětVymazat
  5. [18]: hmmmm........Play Back x3333

    OdpovědětVymazat
  6. [22]: jdi s tím............No Smoke

    OdpovědětVymazat
  7. [23]: E... E... E... EMENTÁL! xDDDD já nevím... :'DD Eeny, Meeny, Miny, Moe ! x33

    OdpovědětVymazat
  8. Počkej... tys byla v pátek na gymplu na nějaké té přehlídce škol? Ještě řekni, že to bylo v Duchově?! O.o xD

    OdpovědětVymazat
  9. Vážně v Duchcově? xD Hej, já tam mohla být taky! xD Jen teda ne se koukat na školy, ale lákat deváťáky,aby šli na naši školu, takže jsem se radši ani jako dobrovolník nehlásila (ačkoliv to mám dost blízko),protože bych je spíš odradila xDD

    OdpovědětVymazat
  10. Používáš smajlíky často

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter