pátek 23. srpna 2013

Chatting... Crazy chatting....

Wííííííííííí~~~~~~~~~~!!!!!!!!! já letíííííííííííííííííííííí~~~~~~m!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDD *nabourala do zdi* Au.... -.- měla bych se naučit řídit... o.O
nevím jestli bude někoho tento čánek zajímat, ale to si hlavně píšu pro sebe, protože takhle šibnutě jeblá jsem naposledy byla nevím kdy.. ='DDDD
že bych si z blogu udělala takoví veřejný deníček? o.O xDDDDDD nikdy! x3 na to jsem až příliš Melancholická... ='DD Ehm... ANO!! ^^' *přivuje*
je to můj dnešní včerejší chat s Kikinou.. xDDD úplně jsem z něj umírala, až jsem třískala hlavou do klávesnice a padala za židle.. xDD (a Eli se mnou.. ='DD)
když jsem si to čelta podruhý, nemohla jsem uvěřit tomu, že jsem něco takového napsala.. xDDDD (ještě k tomu ty překlepy.. o.O -.- xD) dneska mám královsky střelenou náladu.... ='DDD ~ ♥

|| Karin_Kim55 - normal; Kiki - kurzíva ||

Varování: Vztup jen na vlatní nebezpečí! Je to celé o mojí demenci.


stahla jsem si do mobilu animace Elie xD

......... to říkám.... ty si přímo o ten pohřeb říkáš.... úplně mi oznammuješ, že tě ten tvůj nudnej život nebaví, tak mi záminkou říkáš, at tě zabiju..... ^^

A co jsem rekla?...bojim se rict toho druhyho co mam xD

hm... Hyuna, co? :D

*fuck*

já vím všechno.... ='DD
-.- až ě to přestává bavit!! >< to je hrůza vědět všechno.... -.-

Nerekla si mi proc me chces zabit

Mystery, Mystery~~♫ Mystery, Mystery~~♫
ještě se ptej!
ELI-JE-MŮJ!!! NE-SA-HAT!!
to můžu jenom já.. :D (max. Kevin... )

No ja se ptam
Ja nesahat ja koukat

to je to samí!!! a něj můžu koukat jenom já!! a sahat, a dotýkat (se míst, které by měli být dostupné 18+)

Ja jenom koukam na....no to radsi ne...

............... holčičko moje milá..... važ slova.... *ukazuje prstem*

A Hyuna muzu? *andeslky usmev*

*zkřížené ruce na (Eli dodal: ploché) hrudi* PADEJ!!!
Eli: Uhm... TT3TT Zlá~~ T3T
Kari: ano... to víme už dlouho.....

hm.... okey..... toho můžeš... *povzdychla si* takže máš dva Ultimejťáky, jo? xD

To ne....zatim xD

no... a za dva týdny....... všude Hyun .... :D

Jak vsude?!

nevím... to jsem jen tak plácla.. :D

Tak neplacej protoze placas kraviny...a ticho...mam tu bratra/sestru...

a neni tam někde ten můj jetyjský sourozenec? ='DDDDDDD

No...jo..leze k nam porad...

no.. ='DD nenastěhoval se tam, už? xD

SooHyun: Ne...zatim...
Kiki: Jak zatim?! Ty tady nebudes! Ja te tu nechci!

ale Hoon asi ano... ='D

Hoon: JO!
Kiki: Jestli tady zustane tak ja balim kufry a jdu za Kevinem...

to by se ti líbílo, co? ='DD 3:D

Mě? Jo! 3:D

úplně vím na co myslíš... ='DD 3:D

Na TO ne...

Kari: vážně? ='D 3:D
Eli: já jí moc nevěřím.. :D

Važně ne! A Eli ty se do toho neplet...

tak aspon mazlení? xD :3 3:D

No...to...uz jo...

Hihi~~~ ^^

No co? To neni trestny...doufam...

co já vím? ještě jsem neměla tu čest se seznámit s nějakým trestným listem.. xD

Kiki: Myslis ze ja jo? :D ....Hoone necum na me tak...myzleni my nemuzes zakazat
Hoon: Proc?
Kiki: Protoze to by bylo jako kdyby tobě nekdo zakazal sex se SooHyunem....
Hoon: *no coment*

Kari: *padla*
Kari: vy mě chcete zabít!!!!! xDDDDDDDDDDDDDD
Kari: Uhm... mám apsták....
Kari: potřebuju někoho na umačkní...
Kari: a tahle hora svalů se na na to nehodí.....
Kari: Musím si na jít nějaký malý Uke k uňuňíknkování, které uňuňíkám k smrti, ale ještě předtím mu dám lízátko. Jahodové! potom bombónky. a taky nějakou čokoládku. :3
Kari: to vůbec nezní pedofilně a neprofesionálně.... ='DDDDDDDDDDDDDDDD
Eli: mám se začít bát?
Kari: ty? o.O změň se na Uke a potom se můžeš začít báti.. O:)

Ty pedofile! Chces uke jo? To by neslo...hele Elii udelej roztomilej kukuc a umacka tebe xD

Eli: co myslíš, že tu celou dobu dělám? ale ona mě tu ukázkově ignoruje...... -.-
Kari: UŽ VÍM!!! *hvězdičky místo očí*
Kari: vezmu si Taemina!! *o* je to sice bráška... ale jen poloviční..... :3 3:D
Kari: nebo Kwangminieho.... :3 3:D s Miniem je to sice Seme....
Eli: Kwangmin a Seme? o.O od kdy? o.O
Kari: neplet se mi TU!!
Kari: ... ale s Youngminem je to kwásné Ukejátko!!! :3 3:D
Eli: aha....... holka.... ty mě děsíš.....
Kari: a nebo Wookieho?
Eli: zdá se mi to..... nebo máš v očích nějakýho chlapa?!
Kari: to být Yesung.... 3:D

ONA TE PODVADI! ONA TE PODVADI!! :D

Eli: no... ale ted s kým??? xDDDDDDD
Kari: a co takhle to malé, blondaté, nevinné stvoření z Nu'est zvané Reník... 3:D
Eli: myslíš tu holku?
Kari: nebo Chunji!! *o* nebo L.Joe!! *o* a co takhle ten prcek Changjo.... 3:D
Eli: a co CAP?
Kari: zbláznil jsi se?
Eli: ona mě poslouchá!!!!!!! *skáče po pokoji*
Kari: CAPa nemůžu.... to je sexy Seme..... *Face Palm* -.- no... i když............
Kari: NEBO TEN BOBEK Z EXO LUHAN!!! *3* nebo SEHUN!! 3:D :3 to jsou špuntíčci!! tyhle bych úplně umačkala!!! :3
Kari: nebo to štěňátko Mir....... *Evil Smile*

S kazdym Elii...s kazdym xD

Eli: no.... nevím jestli se mám bát nebo se třískat smíchy po podlaze.... xDDDDDDDDDDDDDDD

Hlave ji zastav! Nebo jeste rekne Kevina!

Kari: HEY!!! díky za tip.. 3:D
Eli: právě jsi udělala osudovou chybu.......
Kari: kdo? o.O já nebo ona?
Eli: obě.......... -.-

Kari? O:)

Kari: Mamí......... O_O *MAGE ULTRA SCARY*

Muzes si za to sama....na Keva se nesaha pokud nechces zemrit!

Kari: BERU TO ZPÁTKY!!!! O_O JEN MĚ PROSÍM NECH ŽÍT!!! TT_TT JEŠTĚ JSEM TOHO TOLIK NESTIHLA!!! TT__TT
Eli: co jsi nestihla?? o.O
Kari: ................. uhm..............
Eli: Karin.....
Kari: .... já... uhm............
Eli: Karino... Okamžitě to vyklop...
Kari: ... já...
Eli: Karin Shin Neul Shi!!!! Nechtěj abych použil násilí..
Kari: Uh? to bys neudělal
Eli: uh? to máš pravdu.... v.v ale i tak.... je tu ještě jeden způsob..... tak to řekni...
Kari: okey........ *buble face*
Eli: hodná holka.. ^^ :*
Kari: uhm... noo.... chtěla jsem si trochu užít s těmi prcky......... *andílek*

Ja ti rikala ze te podvadi... a ted ti to jeste priznala xD
Sama se ti priznala xD

THE END
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

a víte co mě rosekávalo (/rosekává) nejvíc? že já psala takoví romány (to je ale vždycky.... v.v) (moje nejkratší odpovědi jsou smějící se smajlíci.. v.v a to jen v případě, že nevím co jí odepsat.. xD což se stává dosti často... o.O Hihi~~ ^^) a ona v pohodě jeden nebo dva řádky!!!! xDDDDDD
určitě jste všichni (,co to četli) štastní, že už je konec.. xDDDD jestli se to chytne... (a i když ne.... xP) asi budu dávat takoví náš Chat častěji.. xDDDD

7 komentářů:

  1. Hej!Vám šibe Ale jako nehorázným způsobem DD To je ještě víc fail než když já jsem se domlouvala....Oh...nic.. DD Tohle mě rozsekalo Jako vážně Vás bych jednou chtěla potkat

    OdpovědětVymazat
  2. Nám dneska ale pořádně jeblo Kari ...hlavně jak si tam vypisovala ty Uke.. a furt musim Eliovi dokázat že si mu nevěrná nebo já a moje nová úchylka jménem SooHyun....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Hihi~~ taková čest.... x333

    OdpovědětVymazat
  4. Bože xD To mě zabilo. Totálně Jsem totálně rozsekaná xD

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: neboj... na brášku bych nesáhla.. ale ten zbytek by se měl začít bát.. xDD *Evil Smile*

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: prosimtě ty už se taky uklidni chudáci malí....bůh ví co jim uděláš

    OdpovědětVymazat
  7. bože :'DDDDDDDDDDD tak to jste zabili..občas si takhle já píšu s Jungie ^^ akorát jako Bang a Himchan ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter