pondělí 1. srpna 2022

NOVINKY #86

Ahojky ~

Dneska se zpožděním ~ Málem dokonce nebylo nic, ale Silix šikulka přeložila jednu kapitolku, aby nám to tady neumřelo. 😁

Já přiznám, že celý poslední týden jsem šíleně prokrastinovala a nedělala žádné ze svých povinností. 🙈 (Takže to teď - v 0:11 pondělí - všechno doháním.) A chcete vědět jak jsem prokrastinovala? Dávám si re-watch (koukám znovu) Fairy Tail! 🙈😂 Jedno z těch super dlouhých anime, kde má první série 175 ep (které jsem v pátek už dokoukala a už koukám na druhou 🙈😂), a já na to celé koukám znovu. 🙈 Připadám si jako blázen.... Popravdě, FT není zase tak dobré anime, že stojí za ten všechen čas... Ale má k tomu takový nostalgický vztah? Je to prostě moje guilty pleasure. 💖 Ale abych zase nezněla jako závislák, že jsem za týden viděla 175 ep, což se rovná 70 hodinám času 😱, tak čistých 70 hodin jsem u toho vážně netrávila. 😂 Díky tomu, že jsem už před 6-7 lety viděla celé dvé série a zbytek dočítala v manze, takže vím, co se tam už děje a prostě znám už ty hlavní zvraty. Takže přeskakuju celé archy/ságy, které mě vůbec nebavily. 🙈😂 Někdy přeskakuju celé fighty/boje nebo mám epizodu puštěnou zrychleně (a titulky stále číst stíhám), ale nebudu lhát... když víte, že žádná postava není v ohrožení života a že "síla přátelství vždy vyhraje a dá vám sílu", tak jsou ty boje se záporáky prostě nuda. 😅 Ale abych FT zase nezazlívala, tak od ep někdy kolem 90 jsem na to začala koukat pořádně, s minimálně přeskoky a minimálním zrychlení a od ep 123 pak úplně čistě bez přeskakování! Navíc jsem divák, co má oblíbené postavy, na které může koukat stále dokola, a pak neoblíbené postavy, které jsou šíleně nudné a jejich příběhy mě nebaví, ať jsou třeba sebevíc tragické. 😑

To jsem se zase rozkecala. 🙈 Bych místo tohohle kecání mohla překládat, co? 🙈😂 Je tu někdo, kdo taky viděl Fairy Tail a má to rád jako já? 😁💖

______________________________________________________

47. kapitola

7 komentářů:

  1. skylark
    Děkuji za překlad♥
    Fairy Tail ..anime jsem viděla, ale nijak mě to nezaujalo..Rave Master (stejný autor) se mi líbil víc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za komentář ♥♥
      Já jsem z jeho tvorby četla/viděla jen ten Fairy Tail, ale o jeho dalších jsem slyšela (ten Rave Master a pak ještě Edens Zero). Nevím podle příběhu, ale designově mi přijde, že tenhle autor hodně recykluje - že používá stále stejný nebo podobný vzhled postav. 😅🙈

      Vymazat
  2. Tohle anime, jsem nikdy neviděl... Ale vím, že existuje... 😳😀

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle anime jsem nikdy neviděl, ale vím, že existuje😳😅😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono vůbec tak dobré ani není, takže vůbec o nic nepřicházíš. 😂 Pro mě je to tak velká srdcovka. Ale kdybych to nikdy neviděla, tak bych u toho v současnosti asi nevydržela. 🙈

      Vymazat
    2. Takže není škoda, že jsem ho neviděl? Jinak by tě mohli zajímat moje blogy.

      Vymazat
    3. Nene, vůbec. 😁 Je celkem průměrné fantasy anime, kde je hlavní postava šíleně OP. První série, ještě i druhá mě bavily, i když některé archy jsou hrozně nudné. Ale poslední (třetí) série je hrozná, minimálně v anime, v manze mi to tak hrozné nepřišlo. FT rozhodně není anime, které bych doporučovala. Takové Jujutsu Kaisen nebo Demon Slayer doporučím s klidnou duší. 😂😁

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter