pátek 31. prosince 2021

NOVINKY #73 - SILVESTROVSKÝ SPECIÁL

Dneska se hlásím po ne tak dlouhé době! ;3 

Hrozně moc jsem vás chtěla připravit něčím milým ~ Víte co jsem přeložila ~ ? LÁSKA JE JEN ILUZE! ✨ Řekla jsem si, že po dlouhé době bych vám už měla konečně něco nadělit 🙈😅 Na Vánoce jsem to nestihla, a Silvestr nám vyšel na pátek, tak jsem si řekla, že vám nadělím opožděný Vánoční dárek ode mě :3 

Přeju vám, abyste si užili poslední den roku 2021, a ať nám všem příští rok 2022 vycházím, ať se stane jen to nejlepší. ♥ 

_________________________________________________________________


35. kapitola


10 komentářů:

  1. Milé překvapení.
    Děkuji ☺️👍🏻

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklady, ktoré pre nás prekladáte a prajem Vám Pekný Nový rok a nech sa splnia všetky vaše predsavzatia ktoré ste si dali do Nového roka. Ahojček váša čitatelka madona.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee děkuji za překlady moc krásně přeji vám krásného silvestra a šťastný tento nový rok a hlavně hodně zdravíčka

    OdpovědětVymazat
  4. Ten malý je roztomilý �� děkuji za překlad, a opožděně, hezký nový rok ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A postupem času je roztomilejší a roztomilejší ♥
      Děkujeme 💗

      Vymazat
  5. Chtěla bych opožděně popřát ✨krásný nový rok✨. Objevila jsem se na téhle stránce po pár měsících a vidím, že tu je spousta novinek. Tuhle stránku sledují zhruba 3 roky. Takže je příjemně se sem vracet<33
    A chtěla bych doporučit stránku s překlady : *ttmanga.cz* ( všimla jsem si, že bylo doporučováno v předchozích novinkách)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! ✨
      Vždy mě potěší, když se sem stále někdo vrací a je tu s námi už tak dlouho! 💗 Budeme rádi, že více komentářů 💗💗

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter