úterý 6. listopadu 2018

Yurusareta Uta / Permitted Song / Povolená píseň

Yurusareta Uta / Povolená píseň

Permitted Song | R-18


Z knihyHada no Ue no Renai Jijou
Pokračování: Ichido Dake no Uta
Stejné prostředíMori no Koe
Mori no Koe dj - Nettai No Mori
Mori Ni Shizumu Tsuki
Mori No Kurashi
Itsuwari No Mori

Stav mangy: Dokončeno
Rok vydání: 2009

Překlad/Editace: Karin Kim55
Korektura: KlokanKlára, StaTerry
Stav překladu: 1/1
_______________________________________________________________________________

Mangaka: NAONO Bohra
Scany: -

Žánr: Yaoi, Nadpřirozeno, Démoni, Magie, Otroctví, Romantika, Bara, ...

Shrnutí: Lidé využívají monstra pro svoji ochranu a boj, jednoduše z nich udělali obyčejné otroky. Monstra využívají k boji kletby, které zpívají. Ale je tu jedno monstrum, které odmítá bojovat... Udělá někdy výjimku? Třeba pro svého pána?

_______________________________________________________________________________

..:: CZ ONLINE ::..

4 komentáře:

  1. Naono Bohra!!! ♥ Neviem koho mám milovať (za tento úžasný výber), lebo čo viem nie každému sadne jej štýl kreslenia (pričom ja ho zbožňujem ♥) a tak som nadmieru šťastná, že sa tu objavila táto manga ♥ Teším sa kedy začne vychádzať preklad :3

    ĎAKUJEM ♥_♥

    OdpovědětVymazat
  2. Boože Naono Bohra to je moja srdcpvka jej.štýl krezby je fantastický a hlavne ako vie vytvoriť príbeh vie spraviť s netipického paru tak romantický dej že sa mi chce až plakať milujem ju a som rada že sa najdu prekladatelia ktorý jej dielo veďia takto krásne oceniť ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Bože Naono Bohra moja srdcovka obdivuje m jej krezbu a najme že vie s netipického páru spraviť tak prekrasnu story že musím až plakať a obdivujem najme prekladateľov ktory tieto jej dieľa takto nádjerne ocenia veľmi ďakujm ❤😊sťe úžasný

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za preklad a edit tejto mangy, u tejto mangaky sa človek len teší a baví. Ďakujem ešte raz.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter