pondělí 8. října 2018

Oficiální přivítání~ (+ co je tu nového, atd...)

Zdravím miláčkové moji~ ♥

Tak já vás oficiálně vítám na Blogspotu~ ;3

Na svým bývalým blogu jsem měla na chvíli anketu 'Blog.cz VS Blogspot.com' a většina z vás hlasovala pro Blog.cz. A musím se přiznat, že mě to trochu zabolelo... Ale zároveň vás chápu. Jako čtenář taky nemám blogspot, webnote nebo wordpress (mám to dobře?) moc v lásce... Vždy když jsem v minulosti přišla na nějaký blog, který byl na jedné z těchto domén, byl hrozně nepřehledný, zamotaný, nevěděla jsem, jak se dostat tam, kde jsem byla před chvílí, když jsem klikla jen na ikonu domečku. -_-
Takže ano, vím jak moc prokleté místo blogspot pro čtenáře je. Proto jsem se opravdu snažila design upravit tak, aby byl přehledný, aby bylo pro čtenáře jasné, kde se co nachází, aby se jednoduše dostal tam, kam chce, aniž by (jako u minulého) nemusel klikat na spoustu věciček, aby se dostal tam kam chtěl. (Teď jsem se asi pěkně opakovala, ale je skoro půlnoc, já jsem po aktivním víkendu plném alkoholu, kdy jsem se skoro vůbec nevyspala *výmluvy!* a já nevím jak jinak tu větu formulovat. ._.")

Prostě.. doufám, že jste s rozvržením spokojení a že je to přehledné i pro nově příchozí zajíčky~ ;3 (Jestli jste v tom slyšeli nějaký úchylný podtext, tak žádný takový! Měli byste se nad sebou pořádně zamyslet, mladé dámy! A pánové...?)

__________________________________________________________________________

Co je tu nového? Co na původní AMG nebylo?

Ti pozornější, všímavější, zvědavější, ti, kteří to tu už stihli prošmejdit si nejspíš už všimli. ;D 
  • Členové AMG - I když jsem oficiálně členem pouze já a pouze já jsem admin této stránky a prakticky AMG není ani překladatelská skupina, tak KlokanKlára a StaTerry jsou holčiny, které mi pomáhají s kontrolou chyb, jestli je vše přeloženo, jestli jsou správně volená slova atd. Zase - někteří si nejspíš všimli, že je zmiňuji v překladu na stránce s informacemi o překladu. Prostě jsem je chtěla zmínit někde, kde budou více vidět! ;3 
  • Hodiny - Nic co by stálo nějak za zmínku, ale když jsem si našla, co všechnu můžu na blogspot přidat, tak já neodolala a musela jsem je sem hodit. xD
  • Žánry & Mangaky - Na úplném konci stránky naleznete seznam štítků s žánry a autorů. Pokud máte zrovna chuť na něco konkrétního nebo máte svého oblíbeného autora, tak to vám může pomoct. No, nejsem to zlato? (A to byste se divili jakou mi to dalo práci...! Takže příště chci nějakou písen, která mě bude opěvovat! ;D) (Nežádala jsem o tohle už někdy...?) 
  • Novinky & Kecy - Tyto dva druhy článků jsem rozdělila do dvou rubrik. Minule jsem to dávala do jedné rubriky a bylo to spíš jen tak pro mě, kdybych chtěla něco najít, ale tady... Co když si někdo bude chtít přečíst moje myšlenkové pochody, říkala jsem si. ;D
  • (Plánováno do budoucna) Doporučuji - Rubrika, do které budu psát co bych doporučila. Mangy, anime, ... (Možná časem i knížky? Ale to nechám pěkně na Moře xD)

Co zůstalo a naleznete i zde?

  • Odběr novinek - Samozřejmě tahle funkce zůstává. K odběru novinek se můžete přihlásit úplně na konci stránky. ;3
  • Napsat mi soukromou zprávu - To nelze v menu přehlédnout. :D 
  • Anketa - Na tohle jsem si stěžovala, že to na blogspotu není. Ale BUM! Já se nenechám o ankety okrást! xD 
  • Návštěvnost - Tu se mi povedlo přestěhovat~ 
  • Šatník blogu - Tohoto článku se tak snadno nezbavím! Doufám, že teď už mi také zůstane dess už navždy. (A teď se nikdo nezasmál! Jinak si vás najdu!) Plánuji měnit pouze obrázek v záhlaví! (Takže mi držte palce!)
__________________________________________________________________________


A samozřejmě. S novým designem musí přijít co? Nové ikony a bannery na moji propagaci! ♥
Tentokrát jsem na sebe vážně VÁŽNĚ pyšná! ♥ Nejen že jsem si vyhrála na záhlaví, které jsem následně využila, tak tvorbu bannerů jsem si opravdu užila! ;3
Ve spojitosti s tímhle také plánuji udělat článek, kde tohle všechno bude a postupem času (nejspíš při každé změně layoutu) tam přibudou další ~ ^^
80 x 31 px
88 x 34 px
160 x 61 px
472 x 95 px
472 x 95 px
No, tak s tím se dneska loučím a těžte se na říjnové novinky, protože ještě ani já nevím, co vám naservíruju... ._."

2 komentáře:

  1. No jasně! Knížky nech na mně! Dnes rozečítám něco nového, takže si tak nějak kopu závazek na další recenzi, kterou napíšu! :d
    Nene, ohledně designu se samozřejmě nezasmál vůbec nikdo. Jsem úplně tichá a seriózním výrazem bez špetky úsměvu na tuto stránku hledím. Jak jinak, ne? xd
    A kámo, fakt to tady prostě vypadá dokonale. <3 Niceuuuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chci dneska pustit do Pratchetta. :D (Sekáč, myslím, že se to jmenuje... o.o) Kamarádka má jeho knihy moc ráda, takže jsem zvědavá. Podle ale toho jejího vyprávění si myslím, že to bude na mě moc...šílený? o.o :D
      Přesně tak! Hodná! ;D
      Ale nech toho! Ještě si budu červenat! *////* Ne, já vím. Je to skvělý~! Fakt se mi to povedlo! xDD *sebechvála smrdííí....*
      Ale hele.. Tvůj dess taky vypadá úžasně! ;D Líp jak na blog.cz!

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter