středa 12. září 2018

Karin se chlubí a přemýšlí

Pamatujete? Jak jsem vás v tomhle článku zlobila? ;D Jednou jsem to zapomněla a jako že fakt zapomněla (Zapomínám věci fakt snadno...) a pak jsem vás zlobila tím, že jsem si vzpoměla, ale nepovím vám to. =D
Takže teď.
.
.
.
.
Už nastal čas.
.
.
.
.
.
Už vám to povím.
.
.
.
.
.
.
Nebo ještě chvíli.
.
.
.
.
.
.
Teď přidáme dramatickou hudbu ~ ♫
.
.
.
.
.
Teď vás už rozčiluju.
.
.
.
.
.
No tak fajn. Už toho nechám. xDD
.
.
.
.
.
Někteří, který pravidelně kontrolují další stránky s překlady mang nebo kontrolují jejich sociální sítě, tak si možná už všimli, ale já to samozřejmě musím napsat i SEM! Mé překlady se budou zveřejňovat i na Anime-Manga.cz! ♥ Ani nevíte jak mě to potěšilo! ^^
Ale nemyslete si, že od teď můžete hlídat novinky jenom na AM! Žádný takový! =D Protože já jsem lakomá krkna a všechny Omegaverse, Mpreg a Webtoons (Ano, plánuji se vrhnou i do dalších webtoon, ne jenom Wolf in the House! ;3 ) si nechám jen u sebe ~ ;3 xD



Já jsem vážně neskutečně šťastná!! ♥
.
Ano, čtete správně. Já přemýšlím. :D A že to bolí, myslím smrtelně vážně! :D >.<
Jak blog.cz teď "trošku" blbnul, tak mi to ani nijak nevadilo. Mě to bylo vážně jedno. Přeci já píšu články jen jednou za měsíc (zpravidla... ale poslední dobou jsem se nějak rozkecala a mě to tak trochu štve... >3< Musím se začít hlídat. →.→), takže by to neměl být takovej problém, ale.... Ale... Tady nastává to ALE!! Už jsem četla tolik názorů od lidí, kteří odešli z blog.cz na blogspot.com a já cítím, že mě ovlivnili. ._.
.
.
A to především jen díky jedné nejmenované osobě. (Ano, mluvím na tebe, Moro!) ... (→.→) ... Hmpf... *hraje si na uraženou* Já fakt nevím co dělat. Jsem opravdu zoufalá. Tak ráda bych tu zůstala, ale já jsem tak snadno ovlivnitelná! (A to mě na sobě neskutečně rozčiluje! >.<)
.
Popravdě jsem se na ten blogspot už pokoušela přihlásit a popřípradě nějak udělat ten vzhled, aby vypadal aspon přijatelně.... ale já se v tom vůbec nevyznám! >.< Je to těžké.... (→.→)
Na víc s tímhle blogem se si prošla vším.... První pokusy o překlady mang, potom následnou éru kpopem, pisálkovskou éru a současným stavem. Jsou tu všechny komentáře... T.T Ale když exituje možnost "stažení" blogu a pak ho následně nahrát na blogspot.com, tak mě to láká víc a víc... >3<
.
.
Prosím, poraďte mi...!!! >3< T.T Jsem na tom vážně bídně.. Má to cenu se stěhovat...?

4 komentáře:

  1. Nejmenovaná osoba se hlásí!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně je jedno kde ty překlady budou, ale hlavně, že budou! Každopádně jsem na anime-manga.cz dlouho nebyla,  tak jsem si toho ani nevšimla.  Momentálně hlavně stalkuju tvůj blog s mangami, i když vím,  že ještě nic nevydáš, ale.. Ale! Ale je tu možnost možná malinká, avšak přesto je, že by mohlo být mimořádné vydání. Třeba abychom to vydrželi v práci, ve škole, s rodiči, sourozence,  někdo má narozeniny nebo svátek, atd. Rozhodně bych našla spoustu dalších důvodu proč by mohlo být mimořádné vydání ob den xD každý den bych nechtěla.  Nejsem tyran. Nechala bych ti čas na spánek a jídlo...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Oh, to mě vždy potěší, když zjistím, že sem někdo chodí a kontroluje to tu! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Yeeeey, tak to moc gratuluji! ❤

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter