úterý 15. srpna 2017

Razoku no Hanayome / Nevěsta nudistického kmene

Razoku no Hanayome - Bride of the Nudist Tribe

Nevěsta nudistického kmene | R-18 


Vedlejší příběh: Nude na Kokuhaku (oneshot)

Stav mangy: Dokončená
Rok vydání: 2012

Překlad/Čištění/Editace: Karin Kim55
Stav překladu: 6/7
(Byla objevena další kapitola. ^^)

_________________________________________________________________________________

Mangaka: Sera

Žánr: Yaoi, Komedie, Romantika, Necenzurované, Dobrodružství, Domorodci, Cizí jazyk, Tmavá kůže, ...

Srnutí: Já, začínající herec Kamimura Michiru, jsem právě uprostřed džungle, kde mě unesli a svázali lidé z Nudistického kmene!

Důvod překladu: Úžasná kresba + Romantické a vtipné momenty + Žádná cenzura = PERFEKTNÍ MANGA ♥ Opravdu, když jsem si tohle četla, tak první věc, co mě napadlo bylo, že o tohle se musím podělit ♥

_________________________________________________________________________________

..:: CZ ONLINE ::..
4,5. Kapitola
5. Kapitola
+
________________________________________________________________________________

3 komentáře:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter