středa 26. února 2014

City Hunter --> ZHLÉDNUTO

Awrrr~~!!! Hi Guys! =D po měsící jse tu s jedním, normálním článkem.. xDD tady se trochu rozepíšu a zaspoileruju x3 konečně jsem dokoukala jednu z nejúžanějších doram!! x333 City Hunter! s hlavním aktérem..... Lee Minhem..... *died už jen z pomyšlení na něj*
.
.
na začátek.... malé info~ xD
.


ODKAZY || CSFD | DramaWiki
ORIGIRÁLNÍ NÁZEV || Siti Hyunteo | 시티헌터
ANGLICKÝ NÁZEV || City Hunter
AUTOR || Tsukasa Hojo (autor mangy)
SCÉNARISTI || Hwang Eun Kyung, Choi Soo Jin
PRODUCENT || Kim Young Sup
REŽISÉR || Jin Hyuk
ROK VYDÁNÍ || 2011
TYP || TV série
ZEMĚ PŮVODU || Korea
POČET EPIZOD || 20
ŽÁNR || Akční | Krimi | Podle mangy | Podsvětí | Romantika | Thriller | Zákon a pořádek

|| ONLINE & DOWNLOAD CZ/SL ||
ONLINE || Viki.com (prvních pár dílů)
DOWNLOAD || Akihibara.cz

|| HRAJÍ ||
Lee Min Ho jako Lee Yoon Sung/John Lee/Poo Chai
Park Min Kyung jako Kim Na Na
Lee Joon Hyuk jako Kim Young Joo
Kim Sang Joong jako Lee Jin Pyo/Steve Lee
Goo Ha Ra jako Choi Da Hye
Hwang Sun Hee jako Jin Se Hee

|| INFO ||
V roce 2011 je Lee Yoon Sung úspěšným ajťákem, studovaným v USA, s kapsou plnou peněz. Ale nebylo tomu tak vždy. Musel si projít tvrdým výcvikem i nemilými situacemi a hlavně musel zjistit, proč musí být tak trénovaný - kvůli pomstě. Pět mužů se sešlo, aby odsouhlasilo smrt mladých vojáků včetně jeho otce. Kdo jsou ti muži? To je Lee Yoon Sungův úkol - najít je a potrestat. Na své cestě za pomstou ovšem pomáhá všem potřebným a stává se "City Hunterem".
(http://dorama.akihabara.cz/)

|| MŮJ NÁZOR || 90 % ||
Naprosto úžasné! mě se moc líbíl x3 ale já jsem maniak na dlouhé doramy(/povídky), takže když jsem koukala na poslední díl celý jsem proplakala jako želva... TT.TT
Lee Minho to zahrál naprosto dokonale!! x33 *w* ty jeho pohledy a pohyby! *o* nemám nic cobych mu vytkla! a Park MinKyoung taky! *o* (ted budu mít dilema kdo se k Lee Minhovi hodí víc!! Q__Q jestli Park ShinHye nebo Park MinKyung! Q_Q Aigoo~~!! >< to je hrůza! >< (Yoyo.. všichni by chtěli moje problémy... =D))
i když to neni zrovna nejvíc romantické, tak ale ty chvilky co tam byli nemělí chybu! (i když je možné, že se budete rozčilovat, proč neudělal ona tohle a ona tamto xD) (ale to je chválně, ne? ='D)
rozhodně můžu jen doporučit x3

6 komentářů:

  1. Že tam hraje Minho, tak bych si to tedy mohla pustit. I když podobný žánr není zrovna něco pro mě.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: jestli jsi fanoušek Lee Minha, tak si to vážně pust.. teoreticky tam ani žádná krev neni a extra romantické to taky nene.. (ale když tam jsou ty romantické chvíle, tak stojí za to x3) a jestli vydržíš první 1-3 díly, tak se to potom rozhodně tě to potom nepustí.. (podle mě)

    OdpovědětVymazat
  3. hned od první věty co jsem si přečetla, jsem věděla, že si to musím pustit. Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  4. tato dorama naprosto překonala moje očekávání

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, moc hezká recenze :) Chci se zeptat ti dva nakonec zůstanou spolu? Já sem ten konec moc nepochopila. Moc díky

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter