neděle 24. září 2017

Šatník blogu

Zdravím, koťátka moje ~ ❤

Tak tady jsou layouty z minulého a budou zde i přibývat budoucí layouty. ;)

Do komentářů mi můžete napsat, který vzhled se vám líbil nejvíc. ^^ A klidně mi napište, jestli vám to více vyhovovalo na blog.cz nebo tady. Toho bych si opravdu cenila. 

BLOG.CZ

1, Naprosto obyčejný zeleno-šedý
Tahle začínala reinkarnace AMG o.o V tu dobu si blog.cz dělal co chtěl, a mě nešlo nikam vkládat žádné obrázky.... ._." Takže muselo přijít něco tak obyčejného... T3T

2, Beauty and the Beast (oneshot)
Tohle už je něco jiného ~ S tím jsem byla velmi spokojená ~ ;3 Byl jednoduchý a naprosto adorable
První lay s tématem nějaké mangy ♥ A zrovna mým prvním přeloženým ♥ Který si můžete přečíst zde ~ ♫

3, Pendulum: Omegaverse
A ted konečně přišel na řadu tento ♥♥ Upřímně ho miluji a musím říct, že se mi FAKT povedl ♥ (Taky jsem si na něm pěkně vyhrála ~ ^^

4, Wolf in the House (webtoon)
Tak OmegaVerse vydržela jeden měsíc, ale nevadí~ ^^" Tohle tu (Modleme se!) vydrží aspon do Vánoc! ^^ Zase jsem se vrátila k jednoduchému, přehlednému vzhledu ^^ Využila jsem obrázek k Wolf in the House a též jsem jej sladila do té barev ^^

4.5, Wolf in the House - PAUZA
Tak tohle je bez komentáře...

4.6, Remmant - Omegaverse
Tohle je takové... stále mezi design. :D Ještě stále po té (velké) změně nemám udělaný žádný pořádný layout... Doufám (i vy všichni se modlete!), že pátý lay bude už poslední! :D (Nebo tu minimálně zůstane tak půl roku....) (Já jsem zpátky půl roku a ještě tu žádný lay nevydržel dýl jak měsíc... -.-")
Původně jsem chtěla něco velikonočního... Ale, jak vidíte, mé plány nevyšly tak jak měli... o.o

5, Manga koláž ( 25. 3. 2018 )
JO! Konečně je tady oficiálně pátý design blogu! :D Nevím jak vy... Ale já jsem nadmíru spokojená!
Modlete se se mnou, at vydrží minimálně půl roku! Q.Q

Mangy: Pendulum, Escape, Akumachan wa Momoiro, Monster and Beast, Nevěsta nudistického kmene, Lovers Doll, Haikyuu dj

5.1, Manga koláž - On Doorstep ( 27. 8. 2018)
Po dlouhém uvažování a přemýšlení jsem se nakonec rozhodla, že schéma layoutu nechám stejný. Tuhle mangu mám ráda hned od prvního přečtení! ♥ Po špatném období a špatné náladě na překlad, mi je konečně lépe a vrhla jsem se do této mangy! ♥ Hrozně mě to baví překládat! ♥ To jsem měla naposledy u Kowagaranai de, Soba ni Ite'! x3

BLOGSPOT.COM

6, Ten Count (4. 9. 2018)
Vždy jsem si dávala do vzhledu záhlaví mangu, kterou jsem překládala nebo jsem překlad měla v plánu. Ale v tomto případě. Ne. Doufám, že jsem nikomu nezničila jeho naděje. :D"
Tenhle des proběhl mnoha změnami, než jsem našla to pravé ořechové, jak se říká. Proto ty tři možnosti. Bylo jich minimálně 10, ale nechala jsem takový ten základ.... :D"

6, Love Is An Illusion / Láska je jen iluze (21. 11. 2018)
Tak Ten Count mi úspěšně vydržel celé tři měsíce! A jelikož teď přicházejí Vánoce, že bych k tomu mohla udělat nějaký to záhlaví. A musím se přiznat, že s LIAI jsem si hrála už nějaký ten pátek, tak mě napadlo, že bych mu mohla dát tak trochu vánoční nádech. ~ (Snad mi to vyšlo.) Tuto mangu mám v plánu překládat, takže se nemusíte bát - není to stejný případ jako Ten Count. :D Jednoho si ji budete moct přečíst zde.

6.5, Love Is An Illusion / Láska je jen iluze (20. 1. 2019)
Když už je skoro únor, tak jsem si říkala, že bych mohla změnit Lay na něco... méně vánočního. Ale nápad? Ten není žádný. ._. Ale já jsem šikovná a umím si poradit, takže jsem jen upravila vánoční verzi LIAI na obyčejnou verzi LIAI! ;D (edit: nahoře i dole jsou dva bílé proužky, ale už jsem byla líná screenovat. ._.)

7, Love Is An Illusion / Láska je jen iluze - Park Dojin (16. 2. 2019)
Hehe... Jde hodně vidět, že tuhle mangu prostě miluju? :D" Když já si nemůžu pomoct! x3 ♥ Po dlouhé době jsem zkusila zase nějakou - jak já říkám - "přeplácanou" koláž. Snad se vám líbí tak jako mě! *w* 

8, Remnant: Kemonohito Omegaverse (11. 9. 2019)
A zase je tu změna! Tentokrát po více než půl roce! Ano, zase je to ta moje "přeplácaná" koláž. Já si nemůžu pomoct. Mě se tenhle styl líbí. :D (Ale příště to musím udělat nižší.)

9, Zelený minimalistický "AMG" (29. 5. 2020)
Tohle bylo zcela neplánované... Jedna nejmenovaná osůbka - Verů - mi připomněla, že jsem si už celých 9 měsíců nezměnila design! o.o A chtěla jsem něco úplně nového. Přiznejme si to. Posledních- Ne, špatně. Všechny designy tady na blogspotu jsou na jedno brdo. :| Takže ted prošli změnou barvičky, velikosti (stránky, menu i písma), ty písma, atd... A musím říct, že se nakonec dost povedl ~ (I když jsem si kvůli tomuhle musela založit další blog, který se jmenuje AMG-designy. :D ) Obrázek z mangy: Tattooed Love
9.5, Zelený minimalistický "AMG" - Vánoční (2. 12. 2020)
Předchozí noc ke mě přišla múza - ta blbka musí chodit v ty nejméně vhodný čas - a i když to není úplně "vončo" tak se to zase tak moc od mé představy neliší. 








6 komentářů:

  1. Mně se líbí ta Pendulum verze. Tu mangu jsem si vážně zamilovala a ten překlad byl luxusní.😻

    OdpovědětVymazat
  2. Dnešku zdar! Po hodně letech jsem zavítala na tvůj anime-manga-garden blog a koukám tam, že ses přesunula sem. Z čisté zvědavosti to tu projíždím. A z čisté sentimentality píšu tenhle komentář.

    Tvé grafické, psací i překladatelské dovednosti mají neskutečný level up!

    Žeru Ten Count layout (nehledě na fakt, že žeru i samotnou mangu, ahaha).

    Kdo ví, zda si pamatuješ na starou dobrou Verů, s kterou jsi soutěžila v layoutech, chachacha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já.. Jsem teď tak zaražená a vůbec nevím co napsat. :D Mám úplně vygumováno! :D

      Jsem ráda, že ještě žiješ! :D Na starou dobrou Werů přeci nejde zapomenout! :D (← asi jediné, co asi dokáže v momentálním stavu vyplivnout)

      Pochvala od samotné Werů! *Q* Se rozpláču dojetím! Q^Q

      Vymazat
  3. Ahaha, pojďme si zase někdy zaválčit v layoutu! Sice už teď žádný blog ani nic tomu podobného nemám a photoshop jsem naposledy zapnula před lety, ale myslím, že jakmile to zapnu, na vše si vzpomenu! AHAHAH!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, at mám další důvod proč se jít zahrabat hluboko do země. xD
      Ale.... Je fakt, že už zase potřebuju nový kabátek... Hmm...

      Vymazat
    2. JO! TO JE PŘESNĚ TO, CO POTŘEBUJEŠ! TAK! xD

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter